piątek, 29 maja 2020

#Zostań w domu i czytaj słuchaj, śpiewaj, baw się ...

Czasami bywa tak, że nie wiemy już co robić ...  Ten szczególny czas izolacji jest własnie takim momentem, w którym pojawiają się sytuacje trudne i problematyczne. I choć mówią, że "głową muru nie przebijesz" i że "walka z wiatrakami"  jest bezskuteczna 😡 To jednak są sposoby by "oswoić" nawet najtrudniejszą rzeczywistość, bo jak stwierdził Aleksander Wielki "Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do wykonania."😊😉  "Oswoić" znaczy "stworzyć więzy" ( "Mały Książę" A.Saint de Saint-Exupéry):  "Życie jest jednostajne. [...] To mnie trochę nudzi. Lecz jeślibyś mnie oswoił, moje życie nabrałoby blasku. Z daleka będę rozpoznawał twoje kroki - tak różne od innych. Na dźwięk cudzych kroków chowam się pod ziemię. Twoje kroki wywabią mnie z jamy jak dźwięki muzyki. Spójrz! Widzisz tam łany zboża? Nie jem chleba. Dla mnie zboże jest nieużyteczne. Łany zboża nic mi nie mówią. To smutne! Lecz ty masz złociste włosy. Jeśli mnie oswoisz, to będzie cudownie. Zboże, które jest złociste, będzie mi przypominało ciebie. I będę kochać szum wiatru w zbożu...
Lis zamilkł i długo przypatrywał się Małemu Księciu."
Tak więc, gdy nie wiemy już co robić w czasie kwarantanny i wydaje się nam, że nie "ogarniamy" już rzeczywistości- OSWAJAJMY JĄ!😉😊
Poniżej przedstawiamy linki do stron wspierających edukację domową czy też po prostu urozmaicającymi czas wolny w domu. Wystarczy kliknąć!
#Zostań w domu i czytaj/słuchaj/śpiewaj/baw się by ewuncik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz