środa, 11 stycznia 2017

O warsztatach kreatywnego pisania raz jeszcze

Warsztaty kreatywnego pisania, które odbyły się w poniedziałek, 
9 stycznia, prowadziła znana i lubiana autorka powieści młodzieżowych - p. Ewa Nowak. Pisarka wywarła na mnie ogromne wrażenie, a zajęcia naprawdę wiele mnie nauczyły. Pani Nowak okazała się bardzo optymistyczną osobą, otwartą, dowcipną i pełną energii. W warsztatach brało udział 16 uczennic ze szkół podstawowych i gimnazjów z Lublina i województwa lubelskiego (Świdnika, Jastkowa, Niemiec i Biłgoraja). Na zajęciach wspólnie tworzyłyśmy postać głównego i innych bohaterów powieści, naszkicowałyśmy zarys fabuły.  Poznałyśmy wzór na powieść: P + P = P tj. postać plus pomysł równa się powieść.  Pani Nowak wielokrotnie podkreślała, że by zostać pisarzem należy mieć: talent/umiejętności i wsparcie otoczenia/rodziny, ale przede wszystkim należy pisać, pisać, pisać … 
Tworząc swoją pierwszą powieść na pewno będę pamiętać o tej bezcennej, bo refleksyjnego praktyka, lekcji kreatywnego pisania! 

Olga, uczennica kl.IIa, uczestniczka warsztatów, przyszła pisarka :-)  

PS. Chętnie zamieścimy relacje innych uczestniczek warsztatów.

A oto relacja współorganizatora warsztatów i całego projektu "Zaczytajmy się w Lublinie", Filii nr 31 MBP im. H.Łopacińskiego w Lublinie: 
http://www.mbp.lublin.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6533&Itemid=296

A to spisane "na gorąco" wrażenia uczestniczek warsztatów kreatywnego pisania "Stworzeni z atramentu":

"Świetna przygoda, dużo nowych doświadczeń!"
"Bardzo mi się podobałoJ!"
"Cieszę się, że tu byłam"J
"Było super! Polecam!"
Dziękuję Pani za całą wiedzą na temat książek, którą Pani nam przekazała!!!"
„Książka jest jak ogród, który można włożyć do kieszeni” J
Niesamowite doświadczenie!
"Cudowny czas spędzony w bibliotece. Świetna zabawa, dużo wiedzy i plany na przyszłość!!!"
"Niesamowita przygoda, nowe pomysły i nadzieje, radość, śmiech, spełnienie marzeńJ!"
"Niesamowite przeżycie!"
"Dziękuję za pomoc w rozwoju czegoś, co kocham!"
„Kto czyta książki- żyje podwójnie” i to można było zobaczyć" J
"Dziękujemy Pani za całą wiedzę, którą Pani nam przekazała!
POLECAM!"
"SUPER. Nigdy tego nie zapomnę!"
"Te warsztaty bardzo wiele mnie nauczyły. A przede wszystkim, że pisarz też człowiek
"Dzięki Pani znalazłam w sobie pewność, że jako człowiek energiczny też mogę pisać i znajdować w sobie inspirację i determinację do pisania."
"Bardzo spodobały mi się zajęcia. Poczułam w sobie determinację i szczęście oraz oczywiście ochotę do pisania. Naprawdę Panią podziwiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz