poniedziałek, 15 października 2012

Zostań nowym właścicielem książki! / Exchange books!



ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU  W AKCJI
„WYBIERAJ, PODMIENIAJ, ZABIERAJ, CZYTAJ!”.






Akcja polega na wybraniu dla siebie książki (z wydzielonego zbioru biblioteki), której stajesz się nowym właścicielem.  W zamian za to możesz zostawić u nas książkę, która nie jest ci już potrzebna i trafi do nowego czytelnika.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free slideshow design generated with Smilebox
O tym, co sądzą o akcji uczniowie możecie przeczytać niżej.

"Dzięki akcji mogłem wymienić książki z mojego domowego zbioru na książki o interesującej mnie tematyce przyniesione przez innych czytelników. Dzięki temu mogę poznawać nowych autorów książek i ich powieści,  przeżywać nowe przygody związane z lekturą. Wybrałem kryminały i książki przygodowe. Oby tego typu akcji było jak najwięcej."
Mateusz, 2B

"Brałam udział w akcji wymiany książek i bardzo podoba mi się ten pomysł. O ile do tej pory nie przepadałam za fantastyką to dzięki tej akcji wymieniłam swoje książki na cztery nowe książki z wydawnictwa "Fabryka Słów". Postanowiłam sprawdzić, co warta jest literatura fantastyczna. I nie żałuję!".

Sylwia, 2D

"To dość oryginalny pomysł. Bardzo fajny. Daje  szansę na zdobycie książki, o której mogliśmy tylko śnić. Do tego biblioteka może zyskać nowych fanów. Osobiście , gorąco polecam."
Mikołaj, 3B

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz