piątek, 30 maja 2014

Wywiad z czytelniczką miesiąca kwietnia 2014


Wywiad z Sylwią Brożek, uczennicą kl.IC

1. Opowiedz nam o swoim czytaniu ...

Moją ulubioną książką są "Opowieści z Narnii", a postacią literacką, która mnie najbardziej fascynuje jest Ania z Zielonego Wzgórza. Podoba mi się jej charakter i podejście do życia.

2. Zbliżają się wakacje. Jaka według Ciebie powinna być książka na wakacje?

Książka na wakacje powinna być przygodowa, wciągająca, aż do "oderwania się" od rzeczywistości

3. Czy książka i czytanie są "lekiem na całe zło"?

Tak, ponieważ czytając odrywamy się od codziennych problemów. "Wchodzimy" w inny świat.

4. Czy Twoim zdaniem e-book'i wyprą tradycyjne książki?

Nie. Książki elektroniczne nigdy nie zastąpią tradycyjnych, bo te mają swoją historię i są bardziej wartościowe.

5. Czy jest coś, co przeszkadza Ci w czytaniu książek?

Nie, nic mi nie jest w stanie przeszkodzić w lekturze. Czytając "wpadam w trans" i nic nie jest w stanie przerwać tej czynności.

6. Jaki gatunek książek najbardziej lubisz czytać i dlaczego?

Najbardziej podobają mi się książki z gatunku fantasy. Bardzo lubię czytać o nierealnych, wymyślonych istotach, które mają nadprzyrodzoną moc.

7. Jak czytasz? (opisz miejsce, czas, muzykę, przy której najchętniej czytasz...)

Zwykle czytam w swoim pokoju. Lubię czytać wieczorami, przy spokojnej muzyce, która mnie nie rozprasza.

8. Książki i czytanie to według Ciebie ...

Książki i czytanie to według mnie źródło wiedzy i informacji, a także sposób na "zabicie" nudy w szare i ponure dni.

9. Książka, którą powinien przeczytać każdy to ... i dlaczego?

Książka, którą powinien przeczytać każdy to "Oskar i pani Róża" E.E.Schmitt'a, ponieważ uczy nas doceniać życie, akceptować cierpienie, przywraca wiarę i uczy dzielenia się miłością i zaufaniem.

10. Czy lubisz pożyczać innym swoje książki?

Tak, bo wtedy mogę "podzielić się" moimi ulubionymi książkami i zachęcić innych do czytania.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz