poniedziałek, 24 marca 2014

Wywiad z nauczycielem Gimnazjum nr 3

Przedstawiamy kolejny, już trzeci, wywiad z nauczycielem naszej szkoły. Tym razem wypowiedzi udzieliła nam p. Małgorzata Fajgielska, nauczyciel j.niemieckiego. Dziękujemy za "ujawnienie"swoich czytelniczych zainteresowań:-)


Jakie były ulubione lektury Pan(a)i dzieciństwa?
Bardzo lubiłam Dzieci z Bullerbyn, zresztą do dzisiaj chętnie wracam do tej książki.

Jakie książki pochłaniały Panią w dzieciństwie?
 Była to seria książek o Panu Samochodziku….. Książkami tymi zaraził mnie mój brat, który czytał je całymi dniami, a teraz czytają je jego dzieci. Lubiłam również komiksy pt. „Kajko i Kokosz”, a także „Tytus, Romek i Atomek”.

Czyta(ła) Pani własnym dzieciom?
Oczywiście, jak tylko czas pozwala, staram się czytać swoim dzieciom.

Jakie są ich ulubione lektury?
O lekturach jeszcze nie może być mowy, gdyż do lektur muszą jeszcze trochę 
dorosnąć J
Mój synek lubi historie związane z robotami, samochodami,  córka coraz częściej sięga po książki przygodowe. Ostatnio czyta książkę Martyny Wojciechowskiej o dzieciach świata.

Kiedy znajduje Pan(Pani) czas na czytanie przy swoich obowiązkach zawodowych?
U mnie w domu czytania ma miejsce z reguły wieczorem, kiedy już wszyscy są wolni od różnych obowiązków.

Proszę opisać swoją ulubioną książkę
Moja ulubiona książka to „W dżungli życia” Beaty Pawlikowskiej. W bardzo prosty i logiczny sposób opisuje ona, jak żyć, jak się uczyć, co robić, by być szczęśliwym. Daje czytelnikowi tak proste wskazówki, że aż się chce je wypróbować. Pawlikowska twierdzi, że sami dla siebie jesteśmy Dyrektorami Własnego Życia i musimy znaleźć w sobie tę siłę, by nim kierować w taki sposób, by spełniać swoje marzenia i żyć szczęśliwie. Jest też o tym, jak się uczyć języków obcych, zachęcam do lektury….


                                                                                                           Małgorzata Fajgielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz