wtorek, 13 września 2016

Czytanie-polecam ...

Rozpoczynamy nowy cykl wypowiedzi pod w/w hasłem. Ma on zastąpić pojawiające się na naszym, blogu wywiady z czytelnikami. Mamy nadzieję, że spotka się z zainteresowaniem i znajdą się czytelnicy, którzy zechcą się wypowiadać na temat:
- tego dlaczego czytają,
- ulubionych autorów,
- książek, które warto polecić ...
Wypowiedzi mogą mieć formę pisemną lub audiowizualną. Wszystko zależy od chęci i predyspozycji czytelników. Cykl skierowany jest do uczniów naszego gimnazjum oraz dorosłych czytelników. Chcemy w ten sposób rozpropagować czytanie jako pasję dla każdego: dużego i małego. Udowodnić, że Polacy jednak czytają mimo złych statystyk.
Na początek przedstawiamy wypowiedź Olgi, uczennicy kl.IIa:

Czytanie - polecam,  ponieważ nie wymaga wysiłku i totalnie odpręża. Osobiście uwielbiam czytać, bo sprawia mi to ogromną radość i przyjemność.  To taki mój helikopter, zabierający mnie z ponurej, okrutnej rzeczywistości, mój azyl. W książkach jest to, czego potrzebuję: przygody, których sama zapewne nigdy nie przeżyję, romantyczna miłość, o której marzy każda dziewczyna i fantazja, która mnie fascynuje oraz wiele, wiele innych. Żeby się przekonać, sam sięgnij po książkę.
 Nie zawiedziesz się!

PS. Jak widzicie w naszym cyklu przede wszystkim chodzi o to, by szczerze i otwarcie opowiedzieć o swojej pasji czytania. Czekamy na następne wypowiedzi. Łamy naszego bloga są "otwarte" również dla Ciebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz