piątek, 13 listopada 2015

Rozstrzygnięcie konkursu "Biblioteczki nauczycieli".

Z przyjemnością ogłaszam zwycięzców konkursu "Bibliote(cz)ki nauczycieli".

I miejsce: P.Znajomska

II miejsce: W.Budzyńska

III miejsce: J.Pawlak

W nagrodę zwycięzcy otrzymają "Zapiśniki bibliofila" - autorskie notesy na zapiski miłośnika książki. Ich wykonanie zajmuje trochę czasu, więc proszę o cierpliwość!:) Zapewniam, że warto będzie poczekać!Pozostałym uczestnikom dziękuję za starania i dobrą zabawę. Wiem, że zadanie nie było łatwe, a obserwowanie Was podczas dyskusji na temat konkursu było ciekawym doświadczeniem. Wasz sposób dociekania odpowiedzi świadczył o tym, że niektórych nauczycieli dość dobrze znacie i dobrze posługujecie się metodą dedukcji. Zwycięzców zapraszamy do zdradzenia innym sposobu na znalezienie opowiedzi!:) Wszystkich już dzisiaj zapraszam na drugą edycję konkursu w II semestrze roku szkolnego. 

W prezentacji poniżej zamieszczam odpowiedzi dla ciekawskich oraz notatkę Weroniki o tym, jak udało jej się wpaść na trop odpowiedzi. 



Najprostsze zdjęcie do odgadnięcia to oczywiście biblioteczka pani Wojtowicz: rozpoznałam po białym dywanie (chociaż tak właściwie to nie wiem, skąd wzięło mi się to założenie) oraz połyskującym, złotym grzbiecie "Wilka z Wall Street" i książce "Królowa Bez Nobla". O tych książkach rozmawialiśmy na lekcji. Kolejną, naprawdę bardzo prostą, zagadką było zdjęcie biblioteczek państwa Osoba- wystarczyło tylko wpisać kilka tytułów najbardziej widocznych książek i już wiedziałam o kogo chodzi. Dlaczego? Większość była o Japonii, a z tego co mi wiadomo pani Osoba jest bardzo zainteresowana kulturą Dalekiego Wschodu. Były tam też książki historyczne, co naprowadziło mnie na ślad pana Osoby.Gdy zobaczyłam zdjęcie z obrazem Szekspira, czarnymi regałami, a na nich pomarańczowe miniatury dynii, stwierdziłam, że to na pewno musi być biblioteka anglistki-pani Stępniak. Kolejną biblioteczką, którą odgadłam bez trudu, była ta należąca do pani Szadziewskiej. Dzięki pozycjom o decoupage  i segregatorom z informacjami o Lublinie szybko dowiedziałam się do kogo należy to zdjęcie. W pozostałych przypadkach po prostu strzelałam i jak widać całkiem dobrze mi się to udało...
Weronika Budzyńska 

P.S
Przeprowadzone przez Weronikę śledztwo świadczy o tym, że uczennica dobrze zna nauczycieli i ma z nimi dobry kontakt.Gratuluję!               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz