piątek, 17 lutego 2017

Walentynkowy Lublin.

Z okazji Walentynek i przy okazji rozpoczęcia obchodów 700-lecia nadania praw miejskich miastu Lublin klasa Ia wzięła udział w lekcji wychowawczej "Walentynkowy Lublin". W lekcji wykorzystałam najbardziej atrakcyjną ciekawostkę dla nastolatków w tym temacie, tj. informacje o relikwiach św. Walentego w Lublinie oraz szereg krótkich opowieści o perypetiach miłosnych znanych Lublinian i postaci z legend. Uczniowie poznali historię Złotniczanki, pięknej Rusałki, Czarnej Inez, czarownicy Filipowiczowej oraz wątki miłosne z życia H. Wieniawskiego, S.Klonowica i B.Prusa. Opowieści przeplatane były pokazem zdjęć z albumów i Internetu. W drugiej części lekcji wykonali zakładki wyrażające swoje emocje do rodzinnego miasta Lublin. Wśród haseł wyrażających zamiłowanie do Lublina znalazły się:
                                "Lublin jest do po(kochania)"                                                            I love my town Lublin!
I’m proud of my town!
Kocham Lublin!
Lublin to moje miasto!
Romantyczny Lublin!
Zakochaj się w Lublinie!
W Lublinie…kochaj mnie!
All we need is love of Lublin!
I love my town Lublin!
I’m proud of my town!
Kocham Lublin!
Lublin to moje miasto!
Romantyczny Lublin!
Zakochaj się w Lublinie!
W kinie, w Lublinie (po)kochaj mnie!
All you need is Lublin!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz