środa, 12 października 2016

Czytanie - polecam...

Dzisiaj zapraszamy do zapoznania się z wypowiedzią uczennicy klasy Ia.  Kasia jest nową uczennicą naszego gimnazjum i nową czytelniczką naszej szkolnej biblioteki. I właśnie z tego względu jej wypowiedź jest dla nas nie tylko ciekawa, ale i bardzo cenna. Zapraszamy do lektury.



"Polecam czytanie, ponieważ dzięki temu mogę uciec od problemów i zatopić się w świecie fantazji. Czytanie relaksuje mój umysł i pobudza wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, również to obcojęzyczne, co bardzo pomaga w nauce języków obcych. Dzięki czytaniu mam możliwość spojrzeć na świat z innej perspektywy, mogę też wnikliwiej zrozumieć problemy innych, a także mam szansę lepiej poznać samą siebie. Jednak czytanie to przede wszystkim sposób na miłe i pożyteczne spędzenie wolnego czasu…  bez Internetu. Dzięki pasji czytania książek pokonałam moje uzależnienie od ciągłego i czasami bezsensownego przesiadywania przed ekranem komputera.  Teraz wolę być „chora od książek” niż od komputera :-)"
Katarzyna kl.IA

PS. I jak zwykle przypominamy, że i TY możesz stać się bohaterem tego cyklu. Nadal czekamy na wypowiedzi naszych czytelników oraz miłośników książki i czytania w ogóle. Nie liczy się wiek, nie liczy się płeć :-) ... ważna jest pasja czytania i chęć "zarażania" nią innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz